Economische wetenschap

U kunt als commercieel bewust ondernemer uiteenlopende definities van traditionele en onlinemarketing in uw bedrijfsvoering hanteren. In essentie komen deze echter allemaal met elkaar overeen: Marketing is een economische wetenschap gebaseerd op de Engelse termen “market” (markt) en “getting” (krijgen) en heeft betrekking op alle activiteiten die een bedrijf uitvoert om de verkoop van producten of diensten te bevorderen.

Traditionele marketing staat voor het commerciële beleid waarin u als producent uw aangeboden product ziet door de ogen van uw consument. In dit beleid streeft u ernaar uw promotie, samen met uw aangeboden product en service, zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de wensen van uw (potentiële) klanten.

Het belangrijkste verschil tussen traditionele en onlinemarketing is dat het bij onlinemarketing direct mogelijk is gericht waardevolle gegevens (data) te verzamelen. Dit is bij traditionele marketing niet het geval. Deze verzamelde gegevens kunt u zeer efficiënt gebruiken om de interactie met uw (potentiële) klanten te optimaliseren. Ook bent u als digitaal ondernemer met behulp van de juiste onlinekanalen in staat om in korte tijd een exponentieel groeiend bereik te creëren waarvan de expansie geen grenzen kent. Kortom: onlinemarketing biedt als efficiënte dataverzamelingtechniek en communicatiemiddel met groot realiseerbaar bereik een unieke kans uw organisatiedoelstellingen te behalen.

Key-advice ondersteunt u als ondernemer bij het samenstellen van een doeltreffende (op maat gemaakte) onlinemarketingstrategie, waarmee uw organisatiedoelstellingen daadwerkelijk zullen worden gehaald.

In samenwerking met een gespecialiseerde consultant wordt uw (op maat gemaakte) onlinemarketingstrategie zorgvuldig in uw marketingbeleid geïmplementeerd, waardoor uw naamsbekendheid zal groeien en uw omzet en winst zullen stijgen. Hierbij luidt ons motto: “geen woorden maar daden“.

  • Fast Track
  • 1750/eenmalig
  • • Advies (Consultancy)
  • • Persoonlijk Consult
  • incl. Probleem analyse
  • incl. Positionering advies
  • incl. Identiteit- en imago schets
  • incl. Doelgroep segmentatie
  • incl. Online strategie
  • incl. Content strategie
  • incl. Retentie meetplan
  • Marketing Advies
  • 2850/maand
  • • Advies (Consultancy)
  • • 1 Maandcontract
  • • Passende ondersteuning
  • • Realisatie Bedrijfsdoelstellingen
  • • Digitale ondersteuning
  • • Telefonische evaluatie
  • • Organisatie advies
  • • Plan van aanpak
  • • Korte termijn planning
  • • Onderzoeksrapport
  • incl. Probleem analyse
  • incl. Adequate afbakening
  • incl. Context analyse
  • incl. Wetenschappelijke onderbouwing
  • incl. Methodologie
  • incl. Verklaring analysemethode
  • incl. KPI-lijst
  • incl. Empirische resultaten
  • incl. Resultaten analyse
  • incl. Conclusies en gevolgtrekking
  • incl. Aanbevelingen
  • incl. Adviesrapport
  • Marketing Interim
  • 3450/maand
  • • Uitbesteding (Interim)
  • • 1 Maandcontract
  • • Meer Klanten
  • • Sterkere Marktpositie
  • • Grotere Naamsbekendheid
  • • Hogere Conversie
  • • 1. uitbesteding Online Marketing
  • • 2. uitbesteding Content Planning
  • • 3. uitbesteding Content Creatie
  • • Digitale ondersteuning
  • • Telefonische evaluatie
  • • Organisatie advies
  • • Plan van aanpak
  • • Lange termijn planning
  • • Onderzoeksrapport
  • incl. Probleem analyse
  • incl. Adequate afbakening
  • incl. Context analyse
  • incl. Wetenschappelijke onderbouwing
  • incl. Methodologie
  • incl. Verklaring analysemethode
  • incl. KPI-lijst
  • incl. Empirische resultaten
  • incl. Resultaten analyse
  • incl. Conclusies en gevolgtrekking
  • incl. Aanbevelingen
  • incl. Adviesrapport