De spil van iedere organisatie: AI-gedreven marketingdata

In de huidige maatschappij is onlinecommunicatie de spil van iedere organisatie. Sterke onlinecommunicatie berust daarbij op de ondervindingen vanuit een gedegen analyse van (AI-)marketingdata. Organisaties, zowel in de profit- als de non-profit sector, proberen met deze analyse een duurzame interactie te bewerkstelligen met hun publieksgroepen. Alle doelgroepen hebben hun eigen ideeën en opvattingen over de organisatie: het zogeheten imago. Dit imago wordt als primaire stap gevormd door beelden, informatie en ervaringen, die met behulp van de analyse van (AI-)marketingdata nauwkeurig kunnen worden geëvalueerd en geïnterpreteerd.

De succesvolle ondernemer streeft er daarom te allen tijde naar dit gecreëerde imago op gunstige wijze aan te laten sluiten op zijn identiteit. Deze identiteit wordt immers gevormd door de feitelijk meetbare en daadwerkelijke samenstelling van de organisatie, die in de positionering voorop dient te staan. Met behulp van de analyse van (AI-)marketingdata kan de ondernemer waardevolle inzichten verkrijgen in het publieksgedrag en de voorkeuren van hun doelgroep, waardoor ze strategieën kunnen ontwikkelen om het imago beter af te stemmen op de identiteit.

Ook ú kunt als ondernemer, door sterke communicatie en de analyse van marketingdata met behulp van AI, de reputatie van uw bedrijf optimaliseren. Deze reputatie ontstaat namelijk in de beeldvorming van alle interne- en externe belanghebbenden bij uw organisatie en is sterk beïnvloedbaar. Door middel van het slim inzetten van AI, kunt u waardevolle inzichten verkrijgen in ‘hoe’ uw organisatie wordt waargenomen en ‘welke’ factoren invloed hebben op uw reputatie. Deze inzichten stellen u tot slot in staat om gerichte maatregelen te nemen om uw organisatiedoelen te bevorderen en mogelijke negatieve percepties te voorkomen.

Key-advice ondersteunt haar klanten met het opzetten van een communicatieprogramma op strategisch niveau, waarbij profrssioneel gebruik wordt gemaakt van AI. Hierbij wordt, in een nieuw en modern marketingbeleid, gewaarborgd dat de kloof tussen het imago en de identiteit van uw onderneming wordt geminimaliseerd. Door de analyse van grote hoeveelheden marketingdata met behulp van AI, kan Key-advice inzicht verschaffen in de percepties en voorkeuren van uw doelgroep, zodat u effectieve communicatiestrategieën kunt ontwikkelen.

Ook verzekert Key-advice uw onderneming van een stevige overeenkomst tussen uw huidige en gewenste identiteit, imago en reputatie, hetgeen cruciaal is in een doeltreffend marketingbeleid. Met behulp van AI-gedreven dataverzamelingtechnieken kan Key-advice de verschillende aspecten van uw organisatie nauwkeurig analyseren en in kaart brengen, waardoor u in staat bent om uw gewenste identiteit en imago op een consistente en effectieve manier extern en intern te communiceren. Uw organisatie zal “zijn wie zij wil zijn” en uw publiek en belanghebbenden zullen over uw organisatie “denken hoe u wilt dat zij denken”. Het op zelfverzekerde en professionele wijze publiekelijk naar buiten brengen van uw nieuwe marketingstrategie, gebaseerd op AI marketingdata-analyse, zal zonder twijfel zijn vruchten afwerpen.

  • Fast Track
  • 1750/eenmalig
  • • Advies (Consultancy)
  • • Persoonlijk Consult
  • incl. Probleem analyse
  • incl. Positionering advies
  • incl. Identiteit- en imago schets
  • incl. Doelgroep segmentatie
  • incl. Online strategie
  • incl. Content strategie
  • incl. Retentie meetplan
  • Marketing Advies
  • 2850/maand
  • • Advies (Consultancy)
  • • 1 Maandcontract
  • • Passende ondersteuning
  • • Realisatie Bedrijfsdoelstellingen
  • • Digitale ondersteuning
  • • Telefonische evaluatie
  • • Organisatie advies
  • • Plan van aanpak
  • • Korte termijn planning
  • • Onderzoeksrapport
  • incl. Probleem analyse
  • incl. Adequate afbakening
  • incl. Context analyse
  • incl. Wetenschappelijke onderbouwing
  • incl. Methodologie
  • incl. Verklaring analysemethode
  • incl. KPI-lijst
  • incl. Empirische resultaten
  • incl. Resultaten analyse
  • incl. Conclusies en gevolgtrekking
  • incl. Aanbevelingen
  • incl. Adviesrapport
  • Marketing Interim
  • 3450/maand
  • • Uitbesteding (Interim)
  • • 1 Maandcontract
  • • Meer Klanten
  • • Sterkere Marktpositie
  • • Grotere Naamsbekendheid
  • • Hogere Conversie
  • • 1. uitbesteding Online Marketing
  • • 2. uitbesteding Content Planning
  • • 3. uitbesteding Content Creatie
  • • Digitale ondersteuning
  • • Telefonische evaluatie
  • • Organisatie advies
  • • Plan van aanpak
  • • Lange termijn planning
  • • Onderzoeksrapport
  • incl. Probleem analyse
  • incl. Adequate afbakening
  • incl. Context analyse
  • incl. Wetenschappelijke onderbouwing
  • incl. Methodologie
  • incl. Verklaring analysemethode
  • incl. KPI-lijst
  • incl. Empirische resultaten
  • incl. Resultaten analyse
  • incl. Conclusies en gevolgtrekking
  • incl. Aanbevelingen
  • incl. Adviesrapport